Monday, October 15, 2012

tiu..tiu..tiu...saya muncul kembali !


سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم




Assalamualaikum wbt...

Hai kawan-kawan? Apa khabar korang di sana? Awesomekah? Kalau awesome, syukur Alhamdulillah. Kalau tidak awesome pun, syukur Alhamdulillah juga kerana kita masih diberikan kesempatan untuk mengecap nikmat kehidupan yang sementara ini :)

Lamewwwww  nyeeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwww sayewwwwww tark update blog kans kans kans? di facebook jugeww begituwwwww....hew hew hewwww. gediks tarrk? nyampahhhsss tarrrk koranggssss??? ahahhhhhahaha. memangss sengajerkkk jerrwww menggediksss.....sekaliww sekalew takpew kans? dah lamewwwww tark menggedikssss kat blog iniewwwww kans! uhuh! pehhhhh. rasa macam nak tampar pipi laju laju je sekarang ni. (--')

ramai yang dok bertanya, mane saya menghilang, saya ok kah, atau k.o kah, siap ada yang duk merayu-rayu suruh update blog. macam beginilah bunyinya :

'kak nadia.. kak nadia.. mane ni kak nadia menghilang? kak nadia ok tak? sihat tak?dah makan ke?  saya rindu nak baca blog kak nadia. plis kak nadia. plis update blog kak nadia yang super duper best tu. saya dah tak keruan dah ni. saya memang tak boleh tak baca blog kak nadia. saya rasa macam kehilangan sesuatu je. rasa macam dah hilang arah tuju dalam hidup ini. kak nadia, nanti update blog ye. plis. plis. plis. i love you kak nadia yang selim lagi awesome lagi bijaksana dan awet muda. saya doakan kak nadia sentiasa awet muda remaja belia, sentiasa dirahmatiNYA, dilimpah ruahkan rezeki yang halal dan awesome dunia dan akhirat.. dan dapat baby-baby yang comel lagi soleh dan solehah. amin'.

pehhhhhhhhhhh!! sungguh ku tak sangka mempunyai reader sebegitu rupa. eh eh. korang percaya ke? ahaha. ok, yang part rayuan tu memang sengaja saya reka. saja nak menyedapkan cerita. ahahahhh! tapi korang aminkan la part doa tu eh.. uhuhuh ;p

Kalau ada yang perasan, blog ini pun dah  kurus keding. banyak blogpost yang dah diremove dan difilter. entry kahwin bagai semua sudah yillek! begitu juga gambar-gambar gedik santai yang super annoying yang boleh menyebabkan keterbantutan selera makan selama seminggu (atau lebih mengikut tahap ketahanan diri masing-masing). jika lebih kronik, mungkin juga boleh menyebabkan kekejangan pada otot leher. whoaaa! dasyat betul efek dia kan. tak sangka pulak lah efek dia boleh sampai cenggitu sekali. minta maaf ya kawan-kawan.

Saya juga ingin memohon maaf buat semua andai selama saya berblog ini, saya ada menyakiti atau mengguris perasaan mana-mana pihak dengan tulisan saya, tersangka buruk yang bukan-bukan di dalam hati, terkutuk-termengumpat secara sengaja atau tidak sengaja...  minta maaf sangat-sangat ya korang! sesungguhnya saya tak nak hutang dosa dengan korang walau sekecil zarah pun. tapi kalau diikutkan antara adab minta maaf yang sebetulnya, haruslah kita mengaku dan menyebut kesalahan dengan orang yang ingin kita pohon maaf itu. maksudnya kita harus sebutkan kesalahan apa yang kita lakukan dengan orang tersebut. tapi seriously ada yang saya tak terperasan dan sudah lupaaaa ;((((

kalau ada yang tidak puas hati dengan saya atau berniat mahu menegur saya, bolehlah email saya di nadia_byu@yahoo.com. Kalau saya ada terhutang apa-apa dengan anda secara tidak saya sedari, silahlah beritahu saya ya. Minta maaf juga kalau sebelum ini entry saya ada yang mengaibkan sesiapa. Saya mengaku ada ketikanya saya menulis entry ketika sedang marah akibat komen yang diterima, dan akibatnya, entry tersebut penuh dengan unsur-unsur negatif. ;(((( minta maaf ya korang...


Gambar yang tiada kene-mengena. 
Gambar basi time raya aritu. with my lil cheeky rayyan.





itu sahaja buat masa ini. korang jaga diri bebaik ye. 
sayang korang!
Assalamualaikum.